Ponukové konanie
Vyhlásenie
3. kola ponukového konania na speňaženie majetku úpadcu – súbor peňažných
pohľadávok – dňom 29.01.2024
Predmet speňaženia:
I & R
KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., so sídlom
kancelárie pre Žilinský kraj: Revolučná 10, 010 01 Žilina, IČO: 36 865 265, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu
Bratislava III, oddiel: Sr, vložka č. 841/B a v zozname správcov Ministerstva
spravodlivosti SR pod č. S1436 (ďalej len „Správca“) ako správca úpadcu ROTOX LT
MARTIN, s.r.o., so sídlom M.
R. Štefánika 7, 010 01 Žilina, IČO: 46 975 624, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka
č. 58248/L (ďalej len „Úpadca“), vyhlasuje
dňom 29.01.2024 v súlade s
ustanovením § 167q v spojení s ust. § 167p a ust. § 106h zákona č. 7/2005 Z. z.
o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“) tretie kolo ponukového konania na speňaženie majetku Úpadcu tvoriaceho všeobecnú
podstatu nezabezpečených veriteľov, ktorý bol zverejnený v Obchodnom
vestníku MS SR č. 14/2023 pod značkou záznamu K004208 dňa
20.01.2023 pod súpisovými položkami majetku por. č. 2 a 4 (ďalej len „Súpis všeobecnej podstaty“).
Predmetom
speňaženia v tomto ponukovom konaní je nasledovný súbor majetku Úpadcu
zapísaný v Súpise všeobecnej podstaty, ktorý sa bude speňažovať
v ponukovom konaní, pričom predmetom speňaženia je súbor majetku
(peňažných pohľadávok) vcelku, a to nasledovných položiek:
Súpisová položka
majetku por. č. 2:
Peňažná
pohľadávka:
Dlžník: E D I L A N spol. s r.o., so sídlom
Pribinove sady 19, 018 51 Nová Dubnica, IČO: 31 592 384;
Právny dôvod
vzniku: kúpna cena za dodanie tovaru v súlade s vystavenou faktúrou
č. 20190909;
Celková suma (aj
mena): 98,40 EUR;
Súpisová hodnota
(aj mena): 98,40 EUR;
Súpisová položka
majetku por. č. 4:
Peňažná
pohľadávka:
Dlžník: r o t
, s.r.o., so sídlom Kamenná 91, 010 01 Žilina, IČO: 31 631 240;
Právny dôvod
vzniku: kúpna cena za dodanie tovaru v súlade s vystavenou faktúrou č.
20210223;
Celková suma (aj
mena): 10,80 EUR;
Súpisová hodnota
(aj mena): 10,80 EUR;
(ďalej len „Predmet
speňaženia“)
Spôsob
speňaženia:
Správca speňaží
Predmet speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa ustanovenia § 92
ods. 1 písm. d) a § 167q ZKR v spojení s ustanovením § 167p ZKR za podmienok
stanovených nižšie.
Na zmluvu,
ktorou Správca speňaží Predmet speňaženia sa budú primerane vzťahovať
ustanovenia § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení
neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) o postúpení
pohľadávky.
Vyhlásenie
ponukového konania:
Ponukové konanie
Správca vyhlásil formou oznámenia zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR a na
internetovom portáli správcu www.irkr.sk. Zároveň Správca zverejní na
internetovom portáli www.bazos.sk inzerciu
s odkazom na oznámenie na webovom sídle Správcu.
Lehota na
doručenie ponuky je pätnásť (15) kalendárnych dní od vyhlásenia príslušného
kola ponukového konania.
Podmienky
ponukového konania:
Na požiadanie
Správca poskytne záujemcom ďalšie nevyhnutné informácie k ponukovému konaniu, a
to telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na adrese: zilina@irkr.sk.
Podmienkou
podania ponuky do ponukového konania je (i) predloženie vlastnoručne podpísanej
písomnej ponuky s identifikáciou záujemcu (vrátane kontaktných údajov),
obsahujúcej sumu odplaty, ktorú záujemca za nadobudnutie Predmetu speňaženia
ponúka a označenie bankového účtu, v prospech ktorého má byť zábezpeka pre
prípad neúspechu v ponukovom konaní záujemcovi vrátená a (ii) zloženie zálohy
na ponúknutú odplatu za Predmet speňaženia, pričom záloha musí byť pripísaná na
účet Úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t.j. dňa 12.02.2024
do 16:00 hod., vo výške celkovej ponúknutej odplaty za Predmet speňaženia (ustanovenie
§ 167q ods. 1 ZKR v spojení s ustanovením § 167p ods. 1 ZKR).
Pre tretie kolo
vyhláseného ponukového konania nie je určená minimálna výška ponúknutej odplaty
za Predmet speňaženia, t.j. o víťazstve v ponukovom konaní rozhoduje najvyššia
ponúknutá odplata za Predmet speňaženia.
Správca bez
zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zálohu na bankový účet uvedený v
doručenej ponuke, ak
i.
ponuka záujemcu nebola vyhodnotená ako víťazná; alebo
ii.
záujemca ešte pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk
doručí do kancelárie Správcu oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie
svoju ponuku späť; alebo
iii.
ponuka záujemcu nebola určená ako víťazná na základe
žrebu Správcu z dôvodu predloženia rovnakej ponuky viacerými záujemcami.
Na ponuku záujemcu,
ktorá nebude spĺňať podmienky ponukového konania alebo bude do kancelárie
Správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude prihliadať.
Odplata:
O víťazstve v
ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet speňaženia.
V prípade, ak by
v príslušnom kole ponukového konania boli Správcovi doručené dve alebo viac
rovnakých najvyšších ponúk za Predmet speňaženia, víťaznou sa stáva ponuka,
ktorá bude určená žrebom Správcu.
Za predpokladu
splnenia všetkých podmienok vyhláseného kola ponukového konania, vrátane
zloženia zálohy, Správca prijme najvyššiu ponúknutú odplatu za Predmet
speňaženia.
Účtom Úpadcu pre
účely zloženia zálohy, odplaty, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre
účely ponukového konania sa rozumie účet správy konkurznej podstaty Úpadcu,
č. účtu v tvare IBAN: SK07 1100
0000 0029 2083 8382, vedený v Tatra Banka, a. s. (ďalej len „Účet”).
Vyhodnotenie
ponukového konania:
Ponukové konanie
vyhodnotí Správca do piatich (5) pracovných dní od uplynutia lehoty na podanie
ponúk. O vyhodnotení ponúk Správca spíše úradný záznam.
Pri vyhodnotení
ponukového konania Správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet
speňaženia.
Záujemcu, ktorý
sa stal víťazom ponukového konania, Správca vyzve na uzatvorenie zmluvy o
postúpení pohľadávok pod podmienkou, že odplatu zaplatí v prospech Účtu
najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, a to v lehote určenej Správcom, ktorá nesmie
byť kratšia ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní, ibaže víťaz ponukového konania
výslovne písomne oznámi Správcovi, že žiada o skrátenie tejto lehoty.
Ak úspešný
záujemca odplatu nezaplatí v súlade s podmienkami ponukového konania uvedenými
vyššie alebo v lehote stanovenej Správcom neuzavrie zmluvu, na víťaznú ponuku
sa neprihliada a Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania
zopakovať.
Úspešný záujemca
nadobudne Predmet speňaženia ako „stojí a leží,“ spoločne s dokumentáciou,
ktorou Správca disponuje a o ktorú prejaví záujem.
Úspešný záujemca nadobudne Predmet speňaženia nezaťažený zabezpečovacími právami v súlade s ustanovením § 93 ods. 2 ZKR.
Záverečné
ustanovenia:
Toto ponukové
konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných
ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným
návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení Obchodného
zákonníka.
Podrobnejšie
informácie ohľadom Predmetu speňaženia poskytne správca telefonicky na tel. č.:
+421 908 989 977 alebo e-mailom na: zilina@irkr.sk.
Ponuky je
potrebné adresovať na adresu kancelárie správcu – Šoltésovej 2, 811 08
Bratislava, pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do 12.02.2024
do 16:00 hod., v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“
a nápisom „PONUKOVÉ KONANIE – ROTOX
LT MARTIN, s.r.o. – PREDAJ POHĽADÁVOK“.
Na ponuku, ktorá nebude spĺňať stanovené podmienky alebo bude doručená
oneskorene, sa nebude prihliadať.
Správca si
vyhradzuje právo príslušné kolo ponukového konania kedykoľvek zrušiť.
I & R
KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., správca