Ponukové konanie
Vyhlásenie
2. kola ponukového konania na speňaženie majetku úpadcu – peňažná pohľadávka –
dňom 25.08.2023
Predmet speňaženia:
I & R
KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., so sídlom
kancelárie pre Žilinský kraj: Revolučná 10, 010 01 Žilina, IČO: 36 865 265, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu
Bratislava III, oddiel: Sr, vložka č. 841/B a v zozname správcov Ministerstva
spravodlivosti SR pod č. S1436 (ďalej len „Správca“) ako správca úpadcu Profimont PLUS, s. r. o. „v konkurze“, so
sídlom Košútska 4216/8, 036 01 Martin, IČO: 45 721 343, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka
č. 53470/L (ďalej len „Úpadca“),
vyhlasuje dňom 25.08.2023
v súlade s ustanovením § 167q v spojení s ust. § 167p a ust. § 106h zákona č.
7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých
zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“) druhé kolo ponukového konania na speňaženie
majetku Úpadcu tvoriaceho všeobecnú podstatu nezabezpečených veriteľov, ktorý bol
zverejnený v Obchodnom vestníku MS SR č.
20/2023 pod značkou záznamu K005595 dňa 30.01.2023 v
znení aktualizácie súpisu všeobecnej podstaty Úpadcu, zverejnenej v Obchodnom
vestníku MS SR č. 122/2023 pod značkou záznamu K036043 dňa 27.06.2023 (ďalej len „Súpis všeobecnej podstaty“).
Predmetom
speňaženia v tomto ponukovom konaní je nasledovný majetok Úpadcu zapísaný v Súpise
všeobecnej podstaty, ktorý sa bude speňažovať v ponukovom konaní:
Súpisová položka majetku
por. č. 1:
Peňažná
pohľadávka: vo výške 7.200,- Eur;
Dlžník:
EMTRIS, spol. s r.o., so sídlom Drieňová 15, 821 01 Bratislava, IČO: 36
746 584;
Právny
dôvod vzniku: Nárok Úpadcu na zaplatenie neuhradenej
dlžnej sumy z titulu dodaných stavebných prác, podľa vystavenej faktúry č.
FV20020 vystavenej dňa 20.03.2020, splatnej dňa 19.04.2020;
Súpisová
hodnota (aj mena): 7.200,- EUR
(ďalej len „Predmet speňaženia“).
Spôsob
speňaženia:
Správca speňaží
Predmet speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa ustanovenia § 92
ods. 1 písm. d) a § 167q ZKR v spojení s ustanovením § 167p ZKR za podmienok
stanovených nižšie.
Na zmluvu,
ktorou Správca speňaží Predmet speňaženia sa budú primerane vzťahovať
ustanovenia § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení
neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) o postúpení
pohľadávky.
Vyhlásenie
ponukového konania:
Ponukové konanie
Správca vyhlásil formou oznámenia zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR a na
internetovom portáli správcu www.irkr.sk. Zároveň Správca zverejní na
internetovom portáli www.bazos.sk inzerciu s odkazom na oznámenie na
webovom sídle Správcu.
Lehota na
doručenie ponuky je pätnásť (15) kalendárnych dní od vyhlásenia príslušného
kola ponukového konania.
Podmienky
ponukového konania:
Na požiadanie
Správca poskytne záujemcom ďalšie nevyhnutné informácie k ponukovému konaniu, a
to telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na adrese: zilina@irkr.sk.
Podmienkou
podania ponuky do ponukového konania je (i) predloženie vlastnoručne podpísanej
písomnej ponuky s identifikáciou záujemcu (vrátane kontaktných údajov),
obsahujúcej sumu odplaty, ktorú záujemca za nadobudnutie Predmetu speňaženia
ponúka a označenie bankového účtu, v prospech ktorého má byť zábezpeka pre
prípad neúspechu v ponukovom konaní záujemcovi vrátená a (ii) zloženie zálohy
na ponúknutú odplatu za Predmet speňaženia, pričom záloha musí byť pripísaná na
účet Úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t.j. dňa
08.09.2023 do 16:00 hod., vo výške celkovej ponúknutej odplaty za Predmet
speňaženia (ustanovenie § 167q ods. 1 ZKR v spojení s ustanovením § 167p ods. 1
ZKR).
Ponúknutá odplata
musí dosahovať minimálnu výšku 4.320,- Eur, ktorá je pre druhé kolo vyhláseného
ponukového konania určená vo výške 60% súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia.
Správca bez
zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zálohu na bankový účet uvedený v
doručenej ponuke, ak
i.
ponuka záujemcu nebola vyhodnotená ako víťazná; alebo
ii.
záujemca ešte pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk
doručí do kancelárie Správcu oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie
svoju ponuku späť; alebo
iii.
ponuka záujemcu nebola určená ako víťazná na základe
žrebu Správcu z dôvodu predloženia rovnakej ponuky viacerými záujemcami.
Na ponuku
záujemcu, ktorá nebude spĺňať podmienky ponukového konania alebo bude do
kancelárie Správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude
prihliadať.
Odplata:
O víťazstve v
ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet
speňaženia, ktorá musí dosahovať minimálnu výšku 4.320,- Eur, ktorá
je pre druhé kolo vyhláseného ponukového konania určená vo výške 60% súpisovej
hodnoty Predmetu speňaženia.
V prípade, ak by
v príslušnom kole ponukového konania boli Správcovi doručené dve alebo viac
rovnakých najvyšších ponúk za Predmet speňaženia, víťaznou sa stáva ponuka,
ktorá bude určená žrebom Správcu.
Za predpokladu
splnenia všetkých podmienok vyhláseného kola ponukového konania, vrátane
zloženia zálohy, Správca prijme najvyššiu ponúknutú odplatu za Predmet
speňaženia.
Účtom Úpadcu pre
účely zloženia zálohy, odplaty, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre
účely ponukového konania sa rozumie účet správy konkurznej podstaty Úpadcu,
č. účtu v tvare IBAN: SK07 1100 0000 0029 2083 8382, vedený v Tatra Banka, a. s. (ďalej len „Účet”).
Vyhodnotenie
ponukového konania:
Ponukové konanie
vyhodnotí Správca do piatich (5) pracovných dní od uplynutia lehoty na podanie
ponúk. O vyhodnotení ponúk Správca spíše úradný záznam.
Pri vyhodnotení
ponukového konania Správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet
speňaženia.
V prípade, že sa
Predmet speňaženia nepodarí speňažiť v druhom kole ponukového konania, Správca
je povinný zorganizovať tretie kolo ponukového konania.
Záujemcu, ktorý
sa stal víťazom ponukového konania, Správca vyzve na uzatvorenie zmluvy o
postúpení pohľadávky v lehote určenej Správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako 15
(pätnásť) kalendárnych dní, ibaže víťaz ponukového konania výslovne písomne
oznámi Správcovi, že žiada o skrátenie tejto lehoty.
Ak úspešný
záujemca v lehote stanovenej Správcom neuzavrie zmluvu, na víťaznú ponuku sa
neprihliada a Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať.
Úspešný záujemca
nadobudne Predmet speňaženia ako „stojí a leží,“ spoločne s dokumentáciou,
ktorou Správca disponuje a o ktorú prejaví záujem.
Úspešný záujemca
nadobudne Predmet speňaženia nezaťažený zabezpečovacími právami v súlade s
ustanovením § 93 ods. 2 ZKR.
Záverečné
ustanovenia:
Toto ponukové
konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných
ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným
návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení Obchodného
zákonníka.
Podrobnejšie
informácie ohľadom Predmetu speňaženia poskytne správca telefonicky na tel. č.:
+421 908 989 977 alebo e-mailom na: zilina@irkr.sk.
Ponuky je
potrebné adresovať na adresu kancelárie správcu – Šoltésovej 2, 811 08
Bratislava, pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do 08.09.2023
do 16:00 hod., v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“
a nápisom „PONUKOVÉ KONANIE – Profimont PLUS, s. r. o. – PREDAJ
POHĽADÁVKY“. Na ponuku, ktorá nebude spĺňať stanovené podmienky alebo bude
doručená oneskorene, sa nebude prihliadať.
Správca si
vyhradzuje právo príslušné kolo ponukového konania kedykoľvek zrušiť.
I & R
KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., správca