Ponukové konanie
Vyhlásenie
1. kola ponukového konania na speňaženie majetku úpadcu – súbor peňažných
pohľadávok – dňom 28.08.2023
Predmet
speňaženia:
I & R KONKURZY
A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., so sídlom kancelárie pre Žilinský kraj: Revolučná
10, 010 01 Žilina, IČO: 36 865 265, zapísaná v Obchodnom registri Okresného
súdu Bratislava I, oddiel: Sr, vložka č. 841/B a v zozname správcov
Ministerstva spravodlivosti SR pod č. S1436 (ďalej len „Správca“) ako
správca úpadcu W TRANS, s.r.o. v konkurze,
so sídlom Horný Hričov 257, 013 42 Horný Hričov, IČO: 53 020 995, zapísaná v
Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka číslo: 74399/L
(ďalej len „Úpadca“), vyhlasuje dňom 28.08.2023 v súlade s ustanovením §
167q v spojení s ust. § 167p a ust. § 106h zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a
reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
predpisov a doplnení (ďalej len „ZKR“) prvé kolo ponukového
konania na speňaženie majetku Úpadcu tvoriaceho všeobecnú podstatu
nezabezpečených veriteľov, ktorý bol zverejnený v Obchodnom vestníku MS SR č. 213/2022
pod značkou záznamu K064357 dňa 07.11.2022 (ďalej len „Súpis všeobecnej
podstaty“).
Predmetom
speňaženia v tomto ponukovom konaní je nasledovný súbor majetku Úpadcu zapísaný
v Súpise všeobecnej podstaty, ktorý sa bude speňažovať v ponukovom konaní,
pričom predmetom speňaženia je súbor majetku (peňažných pohľadávok) vcelku, a
to nasledovných položiek:
Súp. položka por. č. |
Druh súp. pol. majetku |
Opis súp. položky majetku |
Dlžník |
Celková suma v EUR |
Súpisová hodnota v EUR |
3. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb nájmu
dopravných prostriedkov, faktúra č. 2021030, splatná dňa 20.04.2021 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
6.017,07 € |
6.017,07 € |
4. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb nájmu
dopravných prostriedkov, faktúra č. 2021052, splatná dňa 11.06.2021 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
2.196,- € |
2.196,- € |
5. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb nájmu
dopravných prostriedkov, faktúra č. 2021062, splatná dňa 23.07.2021 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
1.464,- € |
1.464,- € |
6. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb - dočasné
pridelenie zamestnancov za obdobie január-jún 2021, faktúra č. 2021068,
splatná dňa 30.07.2021 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
2.498,40 € |
2.498,40 € |
7. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok Úpadcu na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb nájmu
dopravných prostriedkov, faktúra č. 2021074, splatná dňa 27.08.2021 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
1.464,- € |
1.464,- € |
8. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok Úpadcu na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb nájmu
dopravných prostriedkov, faktúra č. 2021083, splatná dňa 01.10.2021 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
1.464,- € |
1.464,- € |
9. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok Úpadcu na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb nájmu
dopravných prostriedkov, faktúra č. 2021090, splatná dňa 29.10.2021 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
1.464,- € |
1.464,- € |
10. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok Úpadcu na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb nájmu
dopravných prostriedkov, faktúra č. 2021094, splatná dňa 26.11.2021 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
1.464,- € |
1.464,- € |
11. |
Peňažná pohľadávka |
Nárok Úpadcu na zaplatenie dlžnej sumy z titulu poskytnutia služieb nájmu
dopravných prostriedkov, faktúra č. 2022016, splatná dňa 14.04.2022 |
WALTRANS, s. r. o., so sídlom M.R. Štefánika 73, 010 01 Žilina, IČO: 36
798 649 |
2.796,- € |
2.796,- € |
(ďalej len „Predmet
speňaženia“)
Spôsob speňaženia:
Správca speňaží
Predmet speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa ustanovenia §
167q ZKR v spojení s ustanovením § 167p ZKR za podmienok stanovených nižšie.
Na zmluvu, ktorou
Správca speňaží Predmet speňaženia sa budú primerane vzťahovať ustanovenia §
524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších
predpisov a doplnení (ďalej len „Občiansky zákonník“) o postúpení
pohľadávky.
Vyhlásenie
ponukového konania:
Ponukové konanie
Správca vyhlási formou oznámenia zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR a na
internetovom portáli správcu www.irkr.sk. Zároveň Správca
zverejní na internetovom portáli www.bazos.sk inzerciu s
odkazom na oznámenie na webovom sídle Správcu.
Lehota na
doručenie ponuky je pätnásť (15) kalendárnych dní od vyhlásenia príslušného
kola ponukového konania.
Podmienky
ponukového konania:
Na požiadanie
Správca poskytne záujemcom ďalšie nevyhnutné informácie k ponukovému konaniu, a
to telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na adrese: zilina@irkr.sk.
Podmienkou podania
ponuky do ponukového konania je (i) predloženie vlastnoručne podpísanej
písomnej ponuky s identifikáciou záujemcu (vrátane kontaktných údajov),
obsahujúcej sumu odplaty, ktorú záujemca za nadobudnutie Predmetu speňaženia
ponúka a označenie bankového účtu, v prospech ktorého má byť zábezpeka pre
prípad neúspechu v ponukovom konaní záujemcovi vrátená a (ii) zloženie zálohy
na ponúknutú odplatu za Predmet speňaženia, pričom záloha musí byť pripísaná na
účet Úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t. j. dňa 11.09.2023
do 16:00 hod., vo výške celkovej ponúknutej odplaty za Predmet speňaženia
(ustanovenie § 167q ods. 1 ZKR v spojení s ustanovením § 167p ods. 1 ZKR).
Ponúknutá odplata
musí dosahovať minimálnu výšku 16.661,98 Eur, ktorá je pre prvé kolo
vyhláseného ponukového konania určená vo výške 80% súpisovej hodnoty Predmetu
speňaženia.
Správca bez
zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zálohu na bankový účet uvedený v
doručenej ponuke, ak
i.
ponuka
záujemcu nebola vyhodnotená ako víťazná; alebo
ii.
záujemca
ešte pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk doručí do kancelárie Správcu
oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie svoju ponuku späť; alebo
iii.
ponuka
záujemcu nebola určená ako víťazná na základe žrebu Správcu z dôvodu
predloženia rovnakej ponuky viacerými záujemcami.
Na ponuku
záujemcu, ktorá nebude spĺňať podmienky ponukového konania alebo bude do
kancelárie Správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude
prihliadať.
Odplata:
O víťazstve v
ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet
speňaženia, ktorá musí dosahovať minimálnu výšku 16.661,98 Eur,
ktorá je pre prvé kolo vyhláseného ponukového konania určená vo výške 80%
súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia.
V prípade, ak by v
príslušnom kole ponukového konania boli Správcovi doručené dve alebo viac
rovnakých najvyšších ponúk za Predmet speňaženia, víťaznou sa stáva ponuka,
ktorá bude určená žrebom Správcu.
Za predpokladu
splnenia všetkých podmienok vyhláseného kola ponukového konania, vrátane
zloženia zálohy, Správca prijme najvyššiu ponúknutú odplatu za Predmet
speňaženia.
Účtom Úpadcu pre
účely zloženia zálohy, odplaty, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre
účely ponukového konania sa rozumie účet správy konkurznej podstaty Úpadcu,
č. účtu v tvare IBAN: SK07 1100 0000 0029 2083 8382, vedený v Tatra
Banka, a. s. (ďalej len „Účet”).
Vyhodnotenie
ponukového konania:
Ponukové konanie
vyhodnotí Správca do piatich (5) pracovných dní od uplynutia lehoty na podanie
ponúk. O vyhodnotení ponúk Správca spíše úradný záznam.
Pri vyhodnotení
ponukového konania Správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet
speňaženia.
V prípade, že sa
Predmet speňaženia nepodarí speňažiť v prvom kole ponukového konania, Správca
je povinný zorganizovať druhé kolo ponukového konania.
Záujemcu, ktorý sa
stal víťazom ponukového konania, Správca vyzve na uzatvorenie zmluvy o
postúpení pohľadávok najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, a to v lehote určenej
Správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní, ibaže
víťaz ponukového konania výslovne písomne oznámi Správcovi, že žiada o
skrátenie tejto lehoty.
Ak úspešný
záujemca v lehote stanovenej Správcom neuzavrie zmluvu, na víťaznú ponuku sa
neprihliada a Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať.
Úspešný záujemca
nadobudne Predmet speňaženia ako „stojí a leží,“ spoločne s dokumentáciou,
ktorou Správca disponuje a o ktorú prejaví záujem.
Úspešný záujemca
nadobudne Predmet speňaženia nezaťažený zabezpečovacími právami v súlade s
ustanovením § 93 ods. 2 ZKR.
Záverečné
ustanovenia:
Toto ponukové
konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných
ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným
návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení Obchodného
zákonníka.
Podrobnejšie
informácie ohľadom Predmetu speňaženia poskytne správca telefonicky na tel. č.:
+421 908 989 977 alebo e-mailom na: zilina@irkr.sk.
Ponuky je potrebné
adresovať na adresu kancelárie správcu – Šoltésovej 2, 811 08 Bratislava,
pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do 11.09.2023 do 16:00 hod.,
v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“ a nápisom „PONUKOVÉ
KONANIE – W TRANS, s.r.o. v konkurze – PREDAJ POHĽADÁVOK“. Na ponuku, ktorá
nebude spĺňať stanovené podmienky alebo bude doručená oneskorene, sa nebude
prihliadať.
Správca si
vyhradzuje právo príslušné kolo ponukového konania kedykoľvek zrušiť.
I & R KONKURZY
A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., správca