Vyhlásenie 2. kola ponukového konania na speňaženie majetku úpadcu – súbor hnuteľných vecí (drobný majetok) – dňom 09.06.2023

 

Predmet speňaženia:

I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., so sídlom kancelárie pre Žilinský kraj: Revolučná 10, 010 01 Žilina, IČO: 36 865 265, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sr, vložka č. 841/B a v zozname správcov Ministerstva spravodlivosti SR pod č. S1436 (ďalej len „Správca“) ako správca úpadcu ROTOX LT MARTIN, s.r.o., so sídlom M. R. Štefánika 7, 010 01 Žilina, IČO: 46 975 624, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 58248/L (ďalej len „Úpadca“), vyhlasuje dňom 09.06.2023 v súlade s ustanovením § 167p a ust. § 106h zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“) druhé kolo ponukového konania na speňaženie majetku Úpadcu tvoriaceho všeobecnú podstatu nezabezpečených veriteľov, zapísaného do súpisu všeobecnej podstaty zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR č. 14/2023 pod značkou záznamu K004208 dňa 20.01.2023 pod súpisovými položkami majetku por. č. 148 až 165 (ďalej len „Súpis všeobecnej podstaty“).

 

Predmetom speňaženia v tomto ponukovom konaní je nasledovný súbor majetku Úpadcu zapísaný v Súpise všeobecnej podstaty, ktorý sa bude speňažovať v ponukovom konaní, pričom predmetom speňaženia je súbor majetku (hnuteľných vecí) ako jeden celok, a to nasledovných položiek:

 

 Hnuteľné veci – drobný majetok

 

Súp. pol. por.

č.

Evidenčné číslo majetku

Popis majetku

 

Dátum zaradenia

 

Počet kusov

 

Jednotková cena

Súpisová hodnota v EUR

148.

 202103, 202104

Skrinka 4-zásuvková

3.12.2021

2

225,00

450,00

149.

 202105 - 202109

Kancelársky rohový stôl 

3.12.2021

5

400,00

2 000,00

150.        

202110

Stolík pod tlačiareň

3.12.2021

1

350,00

350,00

151.        

 202111

Kancelárska stolička

3.12.2021

1

200,00

200,00

152.        

202112 - 202114

Skrinka rohová

3.12.2021

3

250,00

750,00

153.        

202115

Skrinka otvorená

3.12.2021

1

375,00

375,00

154.        

202116

Skrinka s dvierkami úzka

3.12.2021

1

375,00

375,00

155.        

202117

Skrinka s dvierkami široká

3.12.2021

1

450,00

450,00

156.        

 202118

Skrinka otvorená široká

3.12.2021

1

450,00

450,00

157.        

 202119

Skrinka 80 SELOM

3.12.2021

1

600,00

600,00

158.        

202120

Kožená sedačka

3.12.2021

1

750,00

750,00

159.        

202121

Kožená sedačka

3.12.2021

 1   

750,00

750,00

160.        

 202122

Skrinka so zásuvkami

3.12.2021

1

200,00

200,00

161.        

 202123 – 212126

Skrinka kancelárska s dvierkami

3.12.2021

4

250,00

1 000,00

162.        

 212127, 212128

Regál na šanony

3.12.2021

2

120,00

240,00

163.        

212129 - 21232

Stoličky kancelárske

3.12.2021

4

120,00

480,00

164.        

212133 – 212135

Stôl pracovný

3.12.2021

3

250,00

750,00

165.        

212136 - 212138

Kontajner pod stôl

3.12.2021

3

150,00

450,00

 

(ďalej len „Predmet speňaženia“)

 

Spôsob speňaženia:

Správca speňaží Predmet speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa ustanovenia § 92 ods. 1 písm. d) a ust. § 167p ZKR za podmienok stanovených nižšie. Predmet speňaženia (súbor hnuteľných vecí) sa speňažuje v ponukovom konaní ako jeden celok.

 

Na zmluvu, ktorou Správca speňaží Predmet speňaženia sa budú primerane vzťahovať ustanovenia § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „ObZ“) o kúpnej zmluve, pričom Predmet speňaženia Správca prenechá víťaznému záujemcovi ako stojí a leží.

 

Vyhlásenie ponukového konania:

Ponukové konanie Správca vyhlásil formou oznámenia zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR a na internetovom portáli správcu www.irkr.sk. Zároveň Správca zverejní na internetovom portáli www.bazos.sk inzerciu s odkazom na oznámenie na webovom sídle Správcu.

 

Lehota na doručenie ponuky je pätnásť (15) kalendárnych dní od vyhlásenia príslušného kola ponukového konania.

 

Obhliadka Predmetu speňaženia sa uskutoční dňa 16.06.2023 (t.j. piatok) o 14:00 hod., stretnutie záujemcov sa uskutoční na adrese Kollárova 73, 036 01 Martin.

 

Záujemcovia o vykonanie obhliadky sú povinní ohlásiť svoju účasť na obhliadke telefonicky alebo e-mailom vopred, najneskôr 48 hodín pred stanoveným termínom obhliadky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo na emailovú adresu: zilina@irkr.sk

 

Podmienky ponukového konania:

Na požiadanie Správca poskytne záujemcom ďalšie nevyhnutné informácie k ponukovému konaniu, a to telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na adrese: zilina@irkr.sk

 

Podmienkou podania ponuky do ponukového konania je (i) predloženie vlastnoručne podpísanej písomnej ponuky s identifikáciou záujemcu (vrátane kontaktných údajov), obsahujúcej sumu ponúkanej kúpnej ceny, ktorú záujemca za nadobudnutie Predmetu speňaženia ponúka a označenie bankového účtu, v prospech ktorého má byť zábezpeka pre prípad neúspechu v ponukovom konaní záujemcovi vrátená a (ii) zloženie zálohy na ponúknutú kúpnu cenu za Predmet speňaženia, pričom záloha musí byť pripísaná na účet Úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t.j. dňa 23.06.2023 do 16:00 hod., vo výške celkovej ponúknutej kúpnej ceny za Predmet speňaženia (ustanovenie § 167p ods. 1 ZKR).

 

Ponúknutá kúpna cena musí dosahovať minimálnu výšku 5.310,- Eur, ktorá je pre druhé kolo vyhláseného ponukového konania určená vo výške 50% súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia.

 

Správca bez zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zálohu na bankový účet uvedený v doručenej ponuke, ak

         i.            ponuka záujemcu nebola vyhodnotená ako víťazná; alebo

       ii.            záujemca ešte pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk doručí do kancelárie Správcu oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie svoju ponuku späť; alebo

     iii.            ponuka záujemcu nebola určená ako víťazná na základe žrebu Správcu z dôvodu predloženia rovnakej ponuky viacerými záujemcami.

 

Na ponuku záujemcu, ktorá nebude spĺňať podmienky ponukového konania alebo bude do kancelárie Správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude prihliadať.

 

Kúpna cena:

O víťazstve v ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena za Predmet speňaženia, ktorá musí dosahovať minimálnu výšku 5.310,- Eur, ktorá je pre druhé kolo vyhláseného ponukového konania určená vo výške 50% súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia.

 

V prípade, ak by v príslušnom kole ponukového konania boli Správcovi doručené dve alebo viac rovnakých najvyšších ponúk za Predmet speňaženia, víťaznou sa stáva ponuka, ktorá bude určená žrebom Správcu.

 

Za predpokladu splnenia všetkých podmienok vyhláseného kola ponukového konania, vrátane zloženia zálohy, Správca prijme najvyššiu ponúknutú kúpnu cenu za Predmet speňaženia.

 

Účtom Úpadcu pre účely zloženia zálohy, kúpnej ceny, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre účely ponukového konania sa rozumie účet Správcu Úpadcu, č. účtu v tvare IBAN: SK07 1100 0000 0029 2083 8382, vedený v Tatra Banka, a. s. (ďalej len „Účet”).

 

Vyhodnotenie ponukového konania:

Ponukové konanie vyhodnotí Správca do piatich (5) pracovných dní od uplynutia lehoty na podanie ponúk. O vyhodnotení ponúk Správca spíše úradný záznam.

 

Pri vyhodnotení ponukového konania Správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena za Predmet speňaženia.

 

V prípade, že sa Predmet speňaženia nepodarí speňažiť v druhom kole ponukového konania, Správca je povinný zorganizovať tretie kolo ponukového konania.

 

Záujemcu, ktorý sa stal víťazom ponukového konania, Správca vyzve na uzatvorenie kúpnej zmluvy, a to v lehote určenej Správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní, ibaže víťaz ponukového konania výslovne písomne oznámi Správcovi, že žiada o skrátenie tejto lehoty.

 

Ak úspešný záujemca kúpnu cenu nezaplatí v súlade s podmienkami ponukového konania uvedenými vyššie alebo v lehote stanovenej Správcom neuzavrie kúpnu zmluvu, na víťaznú ponuku sa neprihliada a Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať.

 

Úspešný záujemca nadobudne Predmet speňaženia nezaťažený zabezpečovacími právami v súlade s ustanovením § 93 ods. 2 ZKR.

 

Záverečné ustanovenia:

Toto ponukové konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka.

 

Podrobnejšie informácie ohľadom Predmetu speňaženia poskytne správca telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na: zilina@irkr.sk

 

Ponuky je potrebné adresovať na adresu kancelárie správcu – Šoltésovej 2, 811 08 Bratislava, pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do 23.06.2023 do 16:00 hod., v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“ a nápisom „PONUKOVÉ KONANIE – ROTOX LT MARTIN, s.r.o. – PREDAJ HNUTEĽNÝCH VECÍ (DROBNÝ MAJETOK)“. Na ponuku, ktorá nebude spĺňať stanovené podmienky alebo bude doručená oneskorene, sa nebude prihliadať.

 

Správca si vyhradzuje právo príslušné kolo ponukového konania kedykoľvek zrušiť.

 

I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., správca

 


Spät na oznamy